الکترود دستگاه جوش

الکترود دستگاه جوش

فروش الکترود با توجه به نوع و توانایی دستگاه در حال استفاده متفاوت است. جوشکاری الکترود از نوع روتیلی یا سلولزی و دیگر موارد از یکدیگر تمایز هایی را بوجود میاورد. الکترود دستگاه جوش نیاز به توان مورد نیاز برای دستیابی به دمای مورد نظر و ذوب را خواستار است. همه این موارد در هر نوعی که تمامی آنان در وبسایت وجود دارد. متفاوت و قابل بررسی به صورت جداگانه در صفحات سایت می باشد.

الکترود دستگاه جوش

تجهیز ابزار نوین در راستای فروش الکترود بسیار فعال می باشد. به گونه ای که موفق به همکاری با ارگان های کوچک و بزرگ مورد نیاز است. این دلیل بر آشنایی محصول و ارائه کامل نیاز مشتری خواهد بود.

اینکه چه نوعی انتخاب و استفاده گردد از اهیمت بالا و نیاز به تجربه که همانند الکترود 3 برای ما کاربرد و قادر به جوشکاری باشیم. انتخاب درست موجب کسب شرایط زیر می گردد.

  • جوشکاری با کیفیت و صحیح
  • افزایش طول عمر دستگاه جوشکاری
  • افزایش سرعت جوشکاری
  • استقامت جوش بالاتر

استقامت زمانی حائز اهمیت است که شما اطلاع از اینکه یک الکترود در چه موقعیت جوشکاری مناسب تر نسبت به بقیه فعالیت می نماید. به عنوان نمونه الکترود جوشکاری E7018 قادر به جوشکاری در نوع سر بالا و تخت با زوایای ارائه از سوی شرکت انجام گردد.

فروش الکترود

چطوری انتخاب کنیم؟

سادست! در صفحات سایت ما به راحتی مدل الکترود مورد نظر را جستجو کنید. میزان آمپر مورد نیاز جهت ذوب هر سایز را نوشته ایم.

آن را مطالعه کنید و با خرید دستگاهی که آمپر فوق را پوشش میدهد. اقدام به خرید دستگاه و استفاده نمایید. به صورت بالعکس نیز امکان پذیر است. با توجه به میزان توانایی دستگاه ، اقدام به خرید الکترود مورد نظر و البته قابلیت انجام درخواست شما وجود داشته باشد.

مشاوره نیاز دارید؟

گروه تجهیز ابزار نوین به صورت رایگان به شما مشاوره و در انتخاب صحیح ، همراهتان است.

در زمان خرید از میزان کافی کابل برای اتصال الکترود به دستگاه استفاده شود. در صورتی که طول کابل از میزان استاندارد بیشتر گردد. موجب افت و در نتیجه آمپر مورد نیاز به انبر و اختلال در جوشکاری را بوجود خواهد آورد.

در اکثر موارد این موضوع فقط توسط افراد متخصص قابل لمس است. و تاثیر منفی این موضوع در بلند مدت به روی دستگاه در حال استفاده می باشد.

نظر یا سوالات شما برای ما خیلی مهمه !