الکترود قطر 4

الکترود قطر 4

یکی از سایز هایی که بیشترین مصرف را در صنعت و کارهای خانگی به خود اختصاص میدهد. الکترود قطر 4 دراغلب دستگاه های جوشکاری 200 آمپر مورد استفاده قرار می گیرد. در دستگاه های چینی با کیفیت پایین قادر به جوشکاری سایز 4 میلیمتر به صورت مقطعی می باشید. از این رو سایز فوق محبوبیت خاصی دارد.

الکترود قطر 4

در تمامی مدل های الکترود وجود سایز 4 مشاهده می گردد. طول های موجود در این سایز با توجه به مدل الکترود مربوطه به طول های 300 ، 350 و 450 میلیمتر میرسد. به صورت کلی عدد چهار میزان قطر الکترود را میرساند.

در هر گروه از محصولاتی که دارای تنوع بسیار هستند. همواره یک پایه یا بیس انتخابی وجود دارد. جالبست بدانید در زمینه الکترود ها وقتی حرف از خرید ” الکترود 4 ” میشود. منظور خرید الکترود 6013 سایز 4 می باشد.

این سایز الکترود توسط تمامی برندهای تولیدکننده ارائه می گردد.

  • آما
  • میکا
  • فیلارک

سه برند محبوب در بین تمامی مارک های موجود در بازار الکترود می باشد. در این بین بسته بندی با توجه به هر شرکت متفاوت می باشد.

قیمت الکترود 4

از سوی شرکت های مختلف در کارتن های 5 و 20 کیلویی ارائه می گردد.

الکترود 4 آما محصول ایرانی که در تهران دارای کارخانه و فروش مستقیم را ارائه می نماید. از اینکه در بالا ذکر دستگاه جوشکاری که توانایی جوشکاری را دارند. با توجه به میزان آمپر قادر به جوشکاری در این قطر خواهند بود.

قیمت خرید الکترود 4 میل با توجه به توضیحات بالا با توجه به اینکه کدام مدل انتخاب می گردد، متفاوت می باشد. به عنوان نمونه خرید الکترود 4 میکا با برند فیلارک متفاوت که موجب تغییرات قیمت بسیاری می گردد.

تجهیز ابزار نوین در راستای فروش الکترود به صورت تخصصی و عمومی که در مدل هایی همچون الکترود 316L و سایر موارد قابل ارائه می باشد.

00/10/14

فروش الکترود 4 میل

تجهیز ابزار نوین در راستای فروش الکترود 4 بسیار فعالیت دارد. این سایز در تمامی نوع های الکترود وجود دارد. بیشتر مصرف در صنعت جوشکاری آهن که با دستگاه های 200 و 250 انجام می گردد.

خرید الکترود 4 برای تمام صنعت کاربرد دارد. شاید به جرات امکان بازگوی میزان بالای فروش این سایز نسبت به سایز های دیگر وجود دارد.

فروش الکترود 4

ما قادریم با تمامی شرایط ارسال ، الکترود سایز 4 میلیمتر را در میزان درخواستی شما تحویل نماییم. به شرایط زیر نگاهی بیاندازید.

  • حواله : امکان اینکه حواله فروش را به شما بدهیم که قادرید محصول خود را مستقیم از کارخانه دریافت نمایید.
  • تحویل : ما شرایطی را بوجود آورده که خورو مناسب را آماده و برای بارگیری و تحویل ارسال نماییم.

قابل توجه مشتریانی که از مصرف ماهانه برخوردار هستند.

این مجموعه قادر است همکاری و قرارداد هایی مبنی بر تحویل به میزان ثابت و بیشتر را در طول ماه انجام دهد. در این زمان مشتری و فروشنده با توجه به توافقات انجام گردیده ، موظف به رعایت شرایط و انجام وظایف می باشند.

خرید الکترود 4 را با شرکت تجهیز ابزار نوین تجربه نمایید.

مراقب چشمان خود باشید.

در زمان فعالیت جوشکاری با الکترود 4 ، بهتر است مراقب برق زدگی چشم در جوشکاری الکترود باشید.
نظر یا سوالات شما برای ما خیلی مهمه !